سبد خرید
0
No products in the cart.
×

پاسخ به پرسش های متداول

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. امکان تغییر فاکتور پس از صادر شدن آن وجود ندارد.

 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله. در صورتی که توانایی ثبت نام و خرید ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید و موارد مورد نیاز را اعلام نمایید تا پشتیبانی سانایدک سبد خرید شما را تکمیل نماید. پس از تکمیل سبد خرید، لینک خرید برای شما ارسال می شود که می توانید ابتدا فاکتور خود را مشاهده و سپس در صورت تایید اقدام به پرداخت آن نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت کردن فاکتور به منظور تایید آن است. پیشنهاد می شود برای دسترسی و خرید آسان تر، شخصا اقدام به خرید نمایید.

روند ثبت سفارش

 

چطور در سانایدک سفارش خود را ثبت کنم ؟

وارد پروفایل کاربری خود شوید

محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. هر چند محصولی که قصد خرید آن را دارید را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

سپس برای مشاهده سفارشات خود، بر روی “مشاهده سبد خرید” کلیک کنید. در صفحه سبد خرید محصولاتی که به سبد خود اضافه کرده اید را مشاهده می کنید. در این مرحله می توانید آیتمی را حذف کنید و یا دوباره به سایت برگشته و محصولی را اضافه نمایید.

برای نهایی شدن خرید، بر روی “اقدام به پرداخت” کلیک کرده و سپس مشخصات خود را وارد کنید.

در انتها برای پرداخت “ثبت سفارش” را کلیک کرده تا به درگاه بانک وارد شده و پرداخت را انجام دهید.

 

برای خرید از سانایدک ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، شما برای خرید از سانایدک ، ابتدا باید از طریق ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام کنید.

 

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما هر روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام انتخاب آدرس می توانید نام و شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.

 

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.

 

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

تمامی سفارشات شهر شیراز با پیک ارسال می شود و محصولاتی که سنگین یا حجیم باشند با وانت ارسال می شود.

 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در شیراز با روش اکسپرس، اگر تا ساعت 17 سفارش خود را ثبت نمایید همان روز ارسال می شود و اگر بعد از آن ثبت نمایید اولین روز کاری بعد از آن ارسال می شود.

در شیراز با روش عادی، سفارشات 1-2 روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود.

در صورتی که در یکی از شهرهای ایران هستید، سفارشات  1-4 روز کاری توسط شرکت پست تحویل داده می شود.

 

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

امکان خرید کالاهایی که موجود نیستند وجود ندارد اما همیشه از طریق تماس با پشتیبانی سانایدک و یا فرم استعلام قیمت در صفحه اول سایت می توانید اقدام کنید.

 

سفارشات پست را چگونه می توانم پیگیری کنم؟

همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی سانایدک و با مراجعه به سایت پست به نشانی itemtracking.post.ir و وارد کردن شماره مرسوله 20 رقمی، سفارش خود را پیگیری نمایید.

 

ارسال سفارشات حجیم و سنگین چگونه است؟

سفارشات بالای 20 کیلو و یا حجیم توسط وانت ارسال می شود که هزینه آن در فاکتور اعمال می شود.

 

امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی سانایدک وجود دارد.

 

آیا تعداد خرید از یک کالا در سانایدک محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

“برای پرداخت اینترنتی مستقیم به درگاه بانک وصل می شوید و باید اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

شماره کارت (شماره 16 رقمی روی کارت بانکی )

رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)

CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی”

 

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید.

 

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر. در حال حاضر این امکان در سایت وجود ندارد و به زودی امکان پرداخت در محل اضافه می شود.

 

آیا کالاهایی که در سایت شما بفروش می رسد اصل هستند؟

بله. تمام کالاهایی که در سانایدک به فروش می رسد، دارای اصالت است.

 

پیگیری ارسال سفارش

 

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

از طریق تماس با تیم پشتیبانی امکان پیگیری سفارش وجود دارد.

 

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

در منوی بالای وب سایت، بر روی “پروفایل من” کلیک نمایید.

 

 

چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟

“لطفا در صورت هرگونه سوال یا ابهام، قبل از تماس یا ارسال ایمیل ابتدا بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

تلفن تماس :
071-37251842
09177069801
09179986298

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
× واتساپ ما !